Okej, bloggen...

De senaste dagarna har spenderats på ungefär samma sätt - lugnt och skönt på morgonen, sen ut en sväng på dagen och hitta på något. Oftast blir det att jag åker pulka eller skridskor. Frisk luft och motion är ju bra, sägs det. Och roligare än att gå runt och bränna pengar på shopping. Sen hem och, tja, ta det lungt. Skönt att ha tid över och inte behöva göra så mycket varje kväll, så man hinner ta igen sig lite. En del tvspelande och så kollas det på juniorhockey (som dock är slut nu - men finalen USA-Kanada var grym! Sverige kom trea åtminstone) och en och annan film också samt att jag sitter en del framför datorn. Det extremkyliga vädret gör att man mest håller sig inne under de kalla kvällarna just nu, iallafall på vardagarna. Men jag funderar på att bege mig till skateboardhallen som ligger en bit härifrån någon av de närmaste dagarna och testa att åka lite där också - kan ju vara kul det med. Omväxling förnöjer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0